Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu avalikustamine Muuga tee kergliiklustee rekonstrueerimisprojekti koostamiseks- täiendus
From: Siim Jürima <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: "Imre Saar" <[email-masked]>,Taavi Valgmäe <[email-masked]>, "Rait Parve" <[email-masked]>,Margus Sööt <[email-masked]>, "Allar Lehtsalu" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 10:07:58 +0300

Tere

Edastan kõigile menetlusosalistele Muuga tee jalgratta- ja jalgtee
projekteerimistingimuste eelnõu põhiprojekti koostamiseks.
Projekteerimistingimuste eelnõu on leitav kirja manusest.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

Saatja: Siim Jürima
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. aprill 2024 08:31
Adressaat: Viimsi Vallavalitsus <[email-masked]>
Koopia: Imre Saar <[email-masked]>; Taavi Valgmäe
<[email-masked]>; Rait Parve <[email-masked]>; Margus
Sööt <[email-masked]>; Allar Lehtsalu
<[email-masked]>
Teema: Projekteerimistingimuste eelnõu avalikustamine Muuga tee
kergliiklustee rekonstrueerimisprojekti koostamiseks

Lugupeetud menetlusosaline

Viimsi vallavalitsus algatas projekteerimistingimuste menetluse Randvere
külas, Muuga tee kergliiklustee projekteerimiseks. Ehitusseadustiku § 31
lõike 4 <https://www.riigiteataja.ee/akt/109082022013?leiaKehtiv#para31>
alusel esitame Teile kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks
projekteerimistingimuste eelnõu. Palume teie seisukoht esitada 10 päeva
jooksul, s. o hiljemalt 26.04.2024 e-posti aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kui nimetatud tähtajaks ei ole seisukohta esitatud ega ole taotletud
tähtaja pikendamist, loetakse ehitusseadustiku § 31 lõike 6 alusel
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi
projekteerimistingimuste eelnõu kohta arvamust avaldada.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee